Blogi

JÕUSAALIS TREENIDES SAAD OLLA ISEENDA AJA PEREMEES

… On hommiku- ja õhtuinimesed, seega ei saa öelda üht ja ainuõiget aega treenimiseks. “On oluline, et see aeg iseendale ja liikumiseks võetaks, aga mis kell seda teha, ei oma tähtsust,” lisas personaaltreener. Oluline on tulla rutiinist ja mõtteviisist “kogu aeg on kuskile kiire” korraks välja ja olla ning tegeleda vaid endaga.

Suure osa inimeste eesmärgiks treenimisega alustades on tunda end oma kehas hästi, tervena ja enesekindlalt. “Üks peamistest põhjustest, miks personaaltreeneri poole pöördutakse, on alustada trenni tegemist kohe nii-öelda õige jalaga,” rääkis Siimenson. Ta soovitab viimast jõusaali võhikutel kindlasti teha. “Me ei saa inimestena kõike ise osata, teada ja teha,” seletas personaaltreener. Ka hambavalu korral pöördume spetsialisti poole, mitte ei hakka ise hambaid puurima ja auke ravima.

Personaaltreener lähtub kliendi soovidest, eesmärkidest, kehast ja selle eripäradest, et leida kõige sobivamad harjutused ja nende variatsioonid, mille peale võib-olla ise ei tulekski. “Enda kogemusele tuginedes leian, et üheskoos treeneriga jõutakse eesmärkideni kiiremini ja efektiivsemalt, kui ise pusides.” Siimenson tõdes, et personaaltreeningud on üpris suur väljaminek, ent ta leiab, et tegu pole mitte kulutuse vaid investeeringuga inimese enda tervisesse.

“Liikumise puhul on oluline teha seda, mis Sulle meeldib,” toonitas Siimenson – olgu selleks tantsimine, velotamine, jalutamine, jooksmine, ujumine või sootuks muud, “sest ainult nii suudad olla järjepidev!” Ka jõutrenni ei pea tingimata tegema jõusaalis, vaid saab ka oma raskusega.

Loe lähemalt personaaltreeningutest


Loe täispikka artiklit Pärnu Postimehest
Tekst ja foto: Karoliine Aus

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga